Edutamine ja garantiid

Toote garantii

Kõikidel toodetel on minimaalselt 24-kuuline garantii (juriidilistel isikutel – 12-kuuline garantii) või pikem, kui tootja on nii määranud.

Remonti teostab tootja poolt volitatud teeninduskeskus (ServisaICT, ATEA UAB, Servicenet, UAB).

Garantii kehtib ainult juhul, kui toode ei ole kahjustatud kasutaja süül. Kui soovite registreerida oma seadme garantiihoolduseks, võtke ühendust meie garantiiteeninduse spetsialistidega e-posti aadressil [email protected] või telefonil +370 672 25256.

Pärast registreerimist võtab meie esindaja teiega ühendust ja lepime kokku tasuta kulleri, kes toimetab teie seadme teeninduskeskusesse. Kui remont on lõpetatud, saadetakse seade teile kulleriga tasuta tagasi.

 

Kvaliteetse kauba tagastamine

Eraisikud võivad kvaliteetse toote tagastada 14 kalendripäeva jooksul alates tarnekuupäevast, kui:

Toode on originaalpakendis.
pakendi välimus ei ole kahjustatud (kaitsekile pole maha koorunud, etiketid ei ole kahjustatud jne).
toodet ei ole kasutatud ja/või kahjustatud.
Tootega on kaasas kõik tootja poolt tarnitud dokumendid.
Teil on toote ostutõend.

Kvaliteetsete kaupade tagastuspoliitika ei kehti juriidilistele isikutele.

Kvaliteetseid arvutiprogramme või ostja individuaaltellimusel valmistatud või spetsiaalselt ostjale kohandatud kaupu saab tagastada vaid poolte kokkuleppel.
14-päevane kvaliteedi tagastusgarantii kehtib ainult arvutitele/monitoritele, mille tarneaeg on alla 20 päeva ja mille hind jääb alla 2000 euro.
Kauba tagastamiseks võtke meiega ühendust e-posti teel [email protected]. Kui oleme teie tagastamistaotluse kätte saanud, helistame teile sobival ajal kullerile. Kui oleme kauba kätte saanud ja kinnitanud, et see vastab kõikidele tagastamistingimustele, asendame selle teise kaubaga või tagastame teile raha 10 tööpäeva jooksul alates kauba meie lattu saamisest. Raha tagastatakse kasutades sama makseviisi, mida Klient kasutas tehingu sooritamisel.

Kulleriteenused on tasuta ja nende eest maksame meie.

 

Kahjustatud kauba tagastamine

Vastavalt “Tagastus- ja vahetuspoliitikale”. Kui arvate, et toode on defektne või kahjustatud, võtke meiega ühendust, et toode meile tagastada ja me toimetame selle volitatud teeninduskeskusesse. Kui volitatud teeninduskeskus kinnitab, et toode on kahjustatud tootja süül, s.t ei ole tuvastatud ostjapoolset mittesihipärase kasutamise asjaolusid, nagu kahjustused, purunemised, vahetamata osad, toote seerianumbri vastavus jne. c., siis on meie kohustus asendada kahjustatud toode samaväärse kvaliteediga tootega või tagastada toote eest tasutud raha. Raha tagastatakse kasutades sama makseviisi, mida Klient kasutas tehingu sooritamisel.
Pakume kõiki kullerteenuseid tasuta.

Vajad abi?

Tööaeg

I-IV 9:00-17:00; V 9:00-16:00